邦喬飛( Bon jovi )-It's My LifeThis ain't a song for the broken-heartedNo silent prayer for the faith-departedI ain't gonna be just a face in the crowdYou're gonna hear my voiceWhen I shout it out loudChorus:It's my lifeIt's 室內裝潢now or neverI ain't gonna live foreverI just want to live while I'm alive(It's my life)My heart is like an open highwayLike Frankie saidI did it my wayI just wanna live while I'm aliveIt's my lifeThis is for the ones who stood 居酒屋their groundFor Tommy and Gina who never backed downTomorrow's getting harder make no mistakeLuck ain't even luckyGot to make your own breaksChorus:It's my lifeAnd it's now or neverI ain't gonna live foreverI just want to live 面膜while I'm alive(It's my life)My heart is like an open highwayLike Frankie saidI did it my wayI just want to live while I'm alive'Cause it's my lifeBetter stand tall when they're calling you outDon't bend, don't break, 票貼baby, don't back downChorus:It's my lifeAnd it's now or never'Cause I ain't gonna live foreverI just want to live while I'm alive(It's my life)My heart is like an open highwayLike Frankie saidI did it my wayI just want to 永慶房屋live while I'm aliveChorus:It's my lifeAnd it's now or never'Cause I ain't gonna live foreverI just want to live while I'm alive(It's my life)My heart is like an open highwayLike Frankie saidI did it my wayI just want to 房地產live while I'm alive'Cause it's my life!====[中譯版]這不是一首給傷心人的歌沒有為失去信仰者的默禱我不希望自己只是芸芸眾生之一你將會聽到我的聲音當我大聲吶喊出來這是我的人生把握現在,機會稍縱即逝我不希望長生不死我只想趁活著得時候認真的生活(買屋這是我的人生)我的心像是開放的高速公路就像法蘭克辛那屈唱的:我走自己的路我只想趁活著得時候認真的生活這是我的人生這是為堅守信念的人們而唱為從不退縮的湯米和吉娜而唱毫無疑問的,未來日趨艱辛幸運不再幸運你必須自己尋求突破這是我的人生把握現在,機會稍縱即逝酒店工作我不希望長生不死我只想趁活著得時候認真的生活(這是我的人生)我的心像是開放的高速公路就像法蘭克辛那屈唱的:我走自己的路我只想趁活著得時候認真的生活因為這是我的人生當別人找你麻煩,挺直身子不要屈服,不要放棄,寶貝,不要畏縮這是我的人生把握現在,機會稍縱房屋貸款即逝因為我不希望長生不死我只想趁活著得時候認真的生活(這是我的人生)我的心像是開放的高速公路就像法蘭克辛那屈唱的:我走自己的路我只想趁活著得時候認真的生活


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
租房子Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    qu68qubugi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()